De Belgique

Statut
La discussion n'est pas ouverte à d'autres réponses

danielle66

New Member
Bonjour,

Il y a d'autres perleuses de la province de Limbourg en Belgique ici?
Moi je suis de Paal-Beringen, près de Hasselt, mais pas loin de Louvain, Diest ou Anvers non plus. J'espère pouvoir vous rencontrer bientôt!

Me voilà
245dn.jpg
 
Dernière modification par un modérateur:
Oh mais ce n'est que 3 quarts d'heure d'ici, heureusement la Belgique n'est pas tellement grande, on est toutes des voisines! :)
 
wat leuk dat je een foto hebt geplaatst
je lijkt me een leuke meid.
ik zelf ben van origine nederlande maar woon al jaren in belgie en momenteel in ukkel
hierbij wens ik je van harte welkom op onze forum Danielle

liefs frieda
 
Hoi Frieda,

Bedankt!
Is wel jammer dat ik op dat moment net geen juweeltje van mezelf draag maar daar was 't op dat moment veel te warm voor. De foto is dus niet in België gemaakt deze zomer. :hihi:

Groetjes,
Danielle
 
Hoi Danielle,
Ik zag je al op het platteland. Zelf ben ik van Leuven. Ben momenteel wel niet erg actief hier en ook niet met de kralen, aangezien ik naast mijn werk en zoontje ook nog studeer en er dus niet veel tijd meer over blijft. Na de studies hoop ik het kralen terug grondig op te nemen.
Ik kom je zeker nog tegen!

Groetjes, Katrien
 
Hoi Katrien,

Ben ook niet altijd even actief, nu even heel erg:chatmdr:
Is ook wel niet simpel, met een kleine in huis nog studeren naast een job, daar moet je moed voor hebben! Wat studeer je?

Groetjes,
Danielle
 
Dag Danielle,
Ik had je ook al gezien op "het platteland". Ik woon in Willebroek, halverwege tussen Brussel en Antwerpen. Is nog niet Limburg maar met wat verbeelding kan het die richting uit gaan, vind je niet?
Tof dat je je foto erbij zette, hebben wij een idee wie Danielle mag zijn, je lijkt mij een sympathieke persoon.
Groetjes
Laperla
 
Statut
La discussion n'est pas ouverte à d'autres réponses
Retour
Haut