reglement swap yapluka 2009

Statut
La discussion n'est pas ouverte à d'autres réponses

frieda

New Member
  • De swap is voor iedereen kraalster die ingeschreven is sedert 30 april 2009 en minimum van 40 berichten en minstens 5 creaties hebben gepost tot heden. Tevens de leden van ploeg (administrateurs, supermoderateurs et moderateurs) van het forum met uitsluiting van miss swap die zich bezig houd met de organisatie.
  • Inschrijven betekent zich werkelijk inzetten:
De elementen van de swap moet gerealiseerd en opgestuurd worden naar je swapdeelneemster in een redelijke tijd
Moest er en probleem zijn moet dat onmiddellijk gesignaleerd worden zodat de ketting van de swap niet verbroken word.
  • Onze forum is internationaal dus U moet verbinden om ook eventueel naar het buitenland of Dom/Tom te sturen.
  • Inschrijven is mogelijk van 8 tot 16 mei middennacht. Er wordt geen inschrijving geaccepteerd na die datum. De swap eindigt op 30 juli 2009.
  • De swap yupluka bestaat uit 5 elementen minimum. Drie elementen kralen minimum gescheiden met beaded beads en/of cabochons en/of 3D-objecten.
2 elementen minimum van tussenzetsels, ceramiek kralen, fimo, krystal of elke andere materie.
6. De swap is in principe anoniem, alleen de organisatoren kent de naam van de
deelneemster die U is toegekend en vice et versa.
7. De swap rust een groot gedeelte op verrassing en mag dus niet gezien worden voordat
de deelneemster het ontvangen heeft of het nu een blog of op een ander forum alsook
tijdens een samenkomst.
Modaliteiten van het verloop van de swap (zie kalender).
Sturen van vragen alleen via MP aan miss swap speciaal gecreeerd door de team van
deze swap.
8. U moet uw inschrijving signaleren tussen 6 en 16 mei middennacht aan miss swap die
U en formulier terug stuurt om in te vullen.
9. U moet het formulier ingevuld opsturen vanaf 18 mei en ten laatste 23 mei
middennacht. U wordt gevraagd het zo precies mogelijk te beantwoorden: het
formulier geeft de mogelijkheid aan de deelneemsters de smaken te kennen.
10. Na de sluiting van de inschrijvingen gaat de team over aan de verdeling van alle deelneemsters.
11. 27 mei krijgt U een anomiem formulier van uw deelneemster, u heeft tot 27 juni middennacht de tijd om het te realiseren in functie van uw niveau een mogelijkheden op kralen gebied, de swapelementen en smaak. De deelneemster stuurt de foto met de elementen van de swap aan miss swap voor ze het verstuurt naar haar deelneemster.
12. Tussen 1 en 6 juli, U verstuurt uw pakje en zen daarna en PB naar miss swap om haar te zeggen wanneer het pakje is verstuurd (eventueel referentie nummer van het pakje wanner het aangetekend verstuurd is). Vergeet niet om er een briefje bij het pakje te doen met uw pseudo.
13. Zo gauw de deelneemster het pakje heeft ontvangen stuurt zij een PB naar miss swap en aan de afzendster om te laten weten de het pakje is aangekomen. Zij laat op het forum de elementen zien tussen 6 en 20 juli en de daarvoor bestenden rubriek en album van de deelneemsters.
14. De ontvangster zal de 5 elementen samenstellen naar haar smaak en heeft de tijd tot 30 juli om de foto van het sieraad dat zij heeft gemaakt in de rubriek “album des swappées”. In geval van een vraag of probleem, miss swap is er om U te helpen.

 
Statut
La discussion n'est pas ouverte à d'autres réponses

Hébergement d'image

Haut